یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قسمت هفدهم\۱۷،دم در شهربازی

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۴۲ ب.ظ

صبح روز بعد از در داخلی بیمارستان بیرون رفتیم.درحیاط دراز بیمارستان که کنار جدول هایش کاج کاشته بودند، به راه افتادیم.دکتر دوتا عصا به من داد تا زمانی که پایم جوش بخورد، زیر بغل هایم بگذارم.آقای ناظم گفت:_چه حیاط قشنگی داره اینجا.مکثی کرد و ادامه داد:_حالا چه کار بکنیمان؟ گفتم:_فکر کنم باید برگردیم، ولی سر راه یه سری به او سیرکه میزنیم.از در خارجی بیمارستان هم بیرون رفتیم.بیمارستان بالای تپه ای قرار داشت که جاده ای پیچ در پیچ و نزدیکی های همان سیرک واقع شده بود.به سر جاده که رسیدیم آقای ناظم تاکسی ای گرفت.حدود ده دقیقه بعد به دم در سیرک رسیدیم.چادر سیرک در وسط شهر بازی بزرگی بود.درهای آنجا به شکل دروازه های بلندی بودند که دورشان شاخه های درخت مو پیچده بود.در آنجا پر بود از برگ های خشک شده ی درخت مو.آقای ناظم گفت:_تعطیله به نظرت؟ گفتم نه. و به آدم هایی که نزدیک چادر بودند اشاره کردم.داشتند تمرین شعبده بازی میکردند یکی از آنها جمیله بود.و ادامه دادم:_اونجام نوشته به مدت یک هفته ساعت هشت و بیست و پنج دقیقه شب، اجرا دارن.و به کاغذ افتاحیه ای که دستم بود اشاره کردم.آقای ناظم صورتش را خاراند و گفت:_فکر کنم باید تا ساعت ۸و ۲۵دقیقه شب، خودمانه سرگرم کنیم.و با خنده روبه کوه روبه روی شهربازی نگاه کرد.با نگرانی:_حتی فکرشم نکو!آقای ناظم ابروانش را بالا برد و گفت:_دارم قشنگ و نازار۱ فکرشه مکنم!


پی نوشت:_۱_نازار در کردی به معنای نازنین و قشنگ و زیبا و... است.نون😅🎡📒

نظرات  (۵)

تلاشتون واسه نشان دادن لهجه کردی قابل ستایشه✌️✌️✌️💪

پاسخ:
سلام.سلام.سلام
خیلی خیلی ممنونم😄🙌

منم خیلی خوشم میاد از اینکه یه پست لهجه دار می خونم

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
خیلی خوشحال شدم خوشتان آمد😊🍀

سریال صدای جادو رو دیدی؟ یه لحظه همچین وایبی بهم داد

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
تکه هاییشو،لطف دارین واقعاً😅🎡🌻
  • زی زی گولو بلاسم
  • سلااام‌.

    اون اقای ناظم راست میگه 

    بیمارستان هر چه بد هم باشه. حیاط خوبی دارند خخخ

    شوخی بی مزه ای بود ولی راست میگه :)

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    اصل هرچی شوخی بود این!😂👌🍭
  • مون چایلد (هیرای)
  • توی فرهنگ لری هم ما نازار رو داریم که خیلی جذابه :")

    آهنگ نازارِم از فرج علیپور رو گوش بدین حتما :"))

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    بله بله، خیلی زیباست، کردی و لری بسیار شبیه همند، و هردوتا نازار شکر!
    چه موسیقی خوبی،حتماً گوشش میدم:).
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی