یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

این من هستم.

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۱ ق.ظ

این من هستم.

خواندن قوانین و مقررات چالش  و شروع چالش اینجا 

۱-بزرگتر هارا غنیمت می شمارم و به همه احترام میگذارم.

۲-امیدوار وپرحرف و کمی زود رنج و شوخ طبع و عاشق.

۳-عاشق کتاب و فیلم و کتاب باز.

۴-از تاریکی و جمعیت میترسم.

 

دعوت میکنم از:

فاطمه الف.

 

غریبه آشنا A

 

عاشق خدا

 

آرتمیس

 

 

رفقآ آقای هاتف که برگزار کننده ی این چالش هستن پیغامی رو گفتن که برسونم بهتون:

 حتما برید آدرس بلاگفای ایشون و بگین شرکت کردین.(زیر همون پستی که لینک کردم.) منتهی نیازی نیست آدرس بذارین. برای آدرس کافیه بگین که بیانی هستین بعد آدرستون رو توی کامنت براشون اینجوری بنویسین.

مثلا آدرستون اگر http://nastrn82.blog.ir/ هست بنویسین

ما بلاگی (یا بیانی) هستیم و وبمون اینه :‌nastrn82

دیگه بقیشو خودشون درست می‌کنن :))

و اینکه بخاطر همین محدودیت بلاگفا ، قرار بر این هست که آدرس بیانی ها اینجا گذاشته بشه:کلیک

لطفا هر کسی که شرکت کرده این چند بند رو زیر پستش عنوان کنه.

چالش جایزه داره و کسی که این کار ها رو انجام نده ممکنه عقب بمونه❤



بر گرفته شده از zary3831.blog.ir

  • امیر.ر. چقامیرزا

نظرات  (۱۶)

خیلی هم عالی

پاسخ:
سلام.
مچرم.

چه قشنگ و مختصر بود:)))

ولی کسی که چالش رو نوشته تاکید کرده حتما قوانین رو رعایت کنین. گفته بود اگه کسی میخواست خودش شرکت کنه بذاره هفته ی اخر

پاسخ:
سلام.ممنون.
میشه یک توضیح بدین؟

http://hatef.blogfa.com/post/69

چالش از اینجا شروع شده:))

بخونید متوجه میشین.

پاسخ:
ممنون که گفتید.

مرحبا :)

پاسخ:
ممنون.

وای مرسی که دعوتم کردید ^^ 

پاسخ:
خواهشمندم😊.

ممنون ک شرکت کردین😊

پاسخ:
مچکرم.

ممنون که شرکت کردین💐💐

پاسخ:
ممنون.

از جمعیت میترسید؟ منم از ادما میترسم و با ادمای کمی در ارتباطم فقط.

پاسخ:
بله.
هم بده و هم خوب.

سلام .

خیلی ممنونم که شرکت کردی

لطفا پست چالش رو هم لینک کن که کسانی که میخوان شرکت کنن بتونن بیان قوانین رو بخونن

مرسی . اسمت رو توی لیست گذاشتم :)

پاسخ:
سلام برشما
گذاشتم.
ارداتمندم😄
  • محسن رحمانی
  • سلامممممممممممم

     

    چه خووووووووووووووووب موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام سلام سلام.
    خیلی ممنون که با این انرژی گفتید😁

    سلام :)

    وقت بخیر 

    خواستم یاداوری کنم که ۱۵ آبان نوبت معرفی کتاب انتخابی شماست 

    و اگه امکانش هست ۳ روز زودتر از این تاریخ معرفی کتاب انتخابی خودتون رو به صورت خصوصی برای ما ارسال کنید

    ممنونم :)

    پاسخ:
    سلام سلام سلام.
    خیلی ممنون که گفتید.
    چشم.حتما.

    سلام:)

    مورد آخر مسریه انگار بین اکثر آدمای فیلم و کتاب باز:)!

    پاسخ:
    سلام.
    بله.واقعا😃

    چجور میشه از جمعیت ترسید !

    پاسخ:
    سلام
    منم دیگه.😄

    ای وای باز یادم رفت -___-

    سلام =)

    نه خب منم از جمعیت دوری میکنم و خوشم نمیاد ولی نمیترسم ! @-@

    پاسخ:
    سلام برشما.
    منم خوشم نمیاد و یکم ترس دارم...انگار دارن هی منو نگا مکنن...
    😅

    زمان شرکت تو چالش تموم شده ؟

    پاسخ:
    سلام.
    نه.میتانین شرکت کنین.😊
  • غریبه آشنا A
  • ای وای...منم دعوت شدم 😕 ولی دیر خبردار شدم که!! 😑😂

    پسر خوب میومدی بهم میگفتی دیگه...مثلا دارم دیرکرد خودمو توجیه میکنم 😆😅😅

     

    آفرین خوبه که اینی 👌😉

    منم همینم...بخش عمده شخصیتم،البته بجز ترس از جمعیت! ما همینجوری رابرا دور هم جمعیم...اونوقت فکر کن تا حالا صد بار سکته ناقص رو زده بودم 😖🤕😂

    پاسخ:
    سلام.
    عیب نداره.حتما شرکت کنین.
    مچکرم.
    ا چه جالب😃.خخخ 😅
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی