یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

هاگوارتز

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ب.ظ

یک هافلپافی در کنار تو خواهد مرد

یک گریفندوری برای تو خواهد مرد

یک اسلیترینی برای تو خواهد کشت

یک ریونکلایی راهی پیدا می کند که هیچکس نمیرد

 

 

 

 

فکر کنم ریون کلایی ها از همه باهشوترن 

توی زندگی ریونکلایی باشینwink

  • امیر.ر. چقامیرزا

نظرات  (۱۳)

  • محمد عرفان بهنام پور
  • چه قشنگ

    پاسخ:
    ممنون
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • تا ابد گریفندوری 💪

    پاسخ:
    بله

    همیشه باید برای بقیه جون داد

    گریفندوری :)

    پاسخ:
    بله گریفندور عالیه خب اما من ریونکلاو رو دوست دارم
  • فاطمه حسینی
  • گریفندوری ها پرچم بالاس ؛)

    پاسخ:
    شجاعان شیر دلن اونا

    ؛ )))))

    پاسخ:
    ممنون

    جا داره که اعلام حضور کنم و بگم...........

     

    ها ؟!!!!!!!!  ( 0.O)

    پاسخ:
    چیزی نیست هری پاتر رو که میشناسید؟این چهار گروه هاگوارتزه هرکی میره توی هر گروه ویژگی هایی داره.

    گریفیندوررر

     

    پاسخ:
    آره
  • یه عاشق واقعی
  • سلام... من که متوجه نشدم منظورت چیه... خخخ بیشتر توضیح بده؟ ریونکلایی چیه؟ 

    پاسخ:
    سلام عاشق واقعی 
    هری پاتر رو که میشناسی؟حتما میشناسی.یه مدرسه داره توش به نام هاگوارتز اونجا چهار تا گروه داره به نام:گریفندور-اسلیترین-هافل پاف-و ریونکلاو.
    هرکی میره توی هر کدام از گروه ها ویژگی داره اونم ویژگی های اوناس.
  • یه عاشق واقعی
  • ممنون بابت توضیحت ...نمیخوام هم به کسی اهانت کنم ولی از هری پاتر اصلا خوشم نمیاد چون داستان پسربچه‌ی برگزیده‌ای که به نبرد با دشمنی پلید می‌رود چیزی بیشتر از کهن‌الگویی تکراری نیست.....ضمنا به نظر من "جام آتش " یا " شاهزاده دو رگه " آثار بهتری از رولینگ ان نسبت به هری پاتر  ولی خیلی بد به فیلم تبدیل شدند....

    پاسخ:
    هرکی نظری داره خب
    انم دیدگاهیه
  • مه سیما بانو
  • سلام

    جاست ریونکلا.

    پاسخ:
    سلام...
    ازتان معلومه که یک رویونکلاوی اصلین😊

    :)))

    چقدرخوب بود!!

    با دیدن این مطلب امشب باید برم قسمت بعدیشو ببینم✌🏃‍♀️

    پاسخ:
    سلام سلام سلام .
    خیلی مچکرم.
    قسمت چندمش؟   :)

    قسمت 7بود:(

    پاسخ:
    سلام سلام سلام
    به به...خیلی خوبه...و خیلی زیبا و دلپذیر هستش.  :)
    خدا قوت....
  • توت‌فرنگی اولِ بهار 🍓`
  • من گریفیندور رو خیلی دوست دارم. بخاطر اکیپی که داشتن..

    ولی چون در زمینه هوش حسودم، دوست دارم خودم رینوکلاوی میبودم اگر وجود داشت..

    کاش هاگوارتز وحود داشت.

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    چه جالب☁
    به نظرم باید این چهار تا باهم دیگه باشن تا مثل توی نبرد هاگوارتز، هنرشان رو به خرج بدن!😄
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی