یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یلدا،شب چله🍉📖

چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ

و

و 

همینا دیگه،وچه کارت پستالای خفنینی

 

و راستی،سلام. سلام.سلام
یلدایتان مبارک و‌خجسته.خورشید امید بر دل هایتان بتابد، بزادید این همه غم را،از وجودما.
یکمی هم حافظ بخوانیم با هم:

یک نگاه تازه ای بر قاب من

این دلم وابسته شد به این سخن

دم گرفت آرامشی از این سخن

دختر شبهای سرد ماه دی

خو گرفت با شعر تو در ماه دی

حرف دل را از دلت تو پس زدی

غم به روی غم،غمی را پس زدی

من به دنیای تو مجذوبم هنوز

به دیار قلب تو،حس دارم هنوز

توشدی سهراب شعر این زمان

یک جهانی در جهان در این زمان

در دلم راهی پر از پیچ مسیر عشق بود

شوق دیدار دلی،احساس گون از عشق بود

شامگاهان قلب من غوغا به پا میکرد،وای

خواب من تعبیر بی تاب غمی از عشق بود

٫به به چه گفتن جناب حضرت عشق حافظ


پ.ن:آقا دیشب خیلی خیلی سرد بود،تا نفسمان میامد بیرون،یخ میزد😂
پ.ن ۲:شاید این گرانی دست مارو بست برای خرید کردن،اما گرانی نمیتواند دل های مارا ازهم جدا کند.چه جمله ای گفتم ها،خفن!!!😂🍉🍀اگر کسی فال حافظ نگرفته یا دوباره میخواد بگیره،روی لینک زیر بزنه👇🍉

https://hafez.taktemp.com/

 

  • امیر.ر. چقامیرزا

یلدا شب چله

نظرات  (۷)

سلام ^^

 

آخی چ ناز ^^

چه شعر قشنگی ^^

 

پ.ن:خخخ دقیقا خخخ

پ.ن2:خخخخخخ دقیقا اینجا که شلوغ بود به این گرونی هم نمیشه جلوشونو گرفت خخخخخ

 

ممنون ^^

پاسخ:
سلام.سلام.سلام:).
آه بابا مگه میشه جلوی مهمانو گرفت؟
مرسی از شما که میخوانین:).

سلام

یلداتون مبارکه. سلامت باشید :)

پاسخ:
سلام. سلام. سلام.:)
خیلی خیلی ممنونم،نفستان گرم:).
  • زی زی گولو بلاسم
  • سلاااام 

    یلداتون مبااارک 

    وییی واقعا حافظ زیبا گفته 

    ممنون از پست زیبا تون :)

    پاسخ:
    سلام. سلام. سلام:)

    همچنین
    بلی،زیبا گوبند ایشان
    خیلی خیلی ممنون که خواندینش:).
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    یلداتون مبارک باشه:)

    انشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید🌹🙏

    پاسخ:
    سلام. سلام سلام:).
    خیلی خیلی ،سپاگذارم،همچنین:).
  • دختر پاییزی
  • سلام😊 چقدر زیبا هم عکس ها هم متن امیدوارم در کنار عزیزانتون همیشه شاد باشید 🙏

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام:).
    خیلی خیلی ممنونم و‌همچنین:).

    خخخخخخخخ

     

    خواهش ^^

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام:).
    خچاهش متقابل🌷❄
  • آلباتروس ...
  • سلام وقتتون بخیر امیدوارم عالی باشید
      این یه پیام آماده س و امیدوارم اذیت نشید و خوندنش فقط چند دقیقه از وقتتون رو میگیره .
    من سال 97 که با اپلیکیشن 7030 آشنا شدم از ایده شون خوشم اومد ، اونموقع بلاگفا بودم و مثل الان سعی کردم به تک تک وبلاگ هایی که میشناسم و نمیشناسم  پیام  بدم و ازشون دعوت کنم  بیان و از این اپ استفاده کنن .
     متاسفانه حتی یک نفر هم حاضر به استفاده نشد . خیلی ها عصبانی شدن و پرخاش کردن  خیلی ها به سخره گرفتن . امیدوارم شمایی که این متن رو میخونی نه عصبانی بشی نه به سخره بگیری . 
    من خودم به تنهایی یه درآمدی از 7030 گرفتم اما خیلی خیلی خیلی کم و ناچیز بود ، دلیلشم اینه که تنها بودم و تنهایی بدست آوردم .
     اگر میتونستم حتی یک نفر رو متقاعد کنم و اون یک نفر هم یک نفر دیگه رو و همینطور این چرخه ادامه پیدا میکرد قطعا به مبلغ بیشتری میتونستم برسم . 
    هستن کسایی که ماهی 100 تومن تا 1 تومن درآمد دارن فقط چون تعداد مدعیونشون زیاده . مثل یه گوله برفی کوچیک بالای کوه میمونه که فقط کافیه شروع به قل خوردن بکنه و بزرگتر بشه . 
     کاربردش دقیقا مثل اپلیکیشن آپ میمونه اگر با این برنامه تا حالا کار کردید حتما با برنامه 7030 هم میتونید کار کنید . 
    حتی اگر حرفایی که زدم رو قبول ندارید میتونید برنامه 7030 رو جایگزین آپ کنید و یه مدت کوتاهی ازش استفاده کنید . همین . اگر خوشتون نیومد دوباره پاکش کنید به همین سادگی 
    فقط کافیه بعد از نصب به قسمت پروفایل برید و روی گزینه شناسه معرف بزنید و کد ( start_1400 ) رو وارد کنید . همین .
    قرار نیست کار خاصی انجام بدید فقط یه مدت به جای برنامه آپ از 7030 استفاده کنید و شارژها و بسته های اینترنتیتون رو با 7030 تهیه کنید .
    به جز خیریه و کارت به کارت بقیه سرویس ها شامل سود میشن
    میتونید وارد سایتشون بشید و راجب نحوه عملکردشو ن هم مطلب بخونی ( 7030.ir )
    پشتیبانی آنلاین داره و هر سوالی داشتید میتونید ازشون بپرسید راهنماییتون میکنن
    مرسی که وقت گذاشتید و خوندید ، در آخر اینکه هیچ اجباری برای انجام این کار نیست اگر دوست ندارید اصلا انجامش ندید . همینکه وقت گذاشتید و پیامم رو خوندید کافیه
    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام. سلتم.سلتم:).
    حتما استفاده‌میکنم:).
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی