یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چالش احیای مجدد بیان

سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۲۷ ب.ظ

به پا خیزید بردگان،امروز روز ماست،امروز به نام آزادی می جنگیم،روز احیای مجدد بیان،با هرکاری،حتی بافتن خیالی به وسعت دریا!این چالش تنها احیای بیان نیست،احیای آزادی درخیالیست که هیچکس نمی تواند از ما بگیرد!(خب،خودمم نفهمیدم چه گفتم؟!😀🍒).

_۱_دیگر نمیخواهم من باشم

این پس داره میگه امید همچنان هست،من و تو،همه ی ما یک تکه امید هستیم!

_۲_ سلام!من ازبیان استفاده میکنم

این پست وقتیکه نهایت تلاشتو میکنی تا یه چیزی رو سرپانگه داری،نهایت تلاش خیلی مهمه،زری خانوم دست به کار میشود و سهراب سپهری میشود!😅👌🎁

_۳_ در دام چاه

مصداق یک بازمانده روز،یک سامورایی جنگجو که همچنان به دوردستهای زندگی امید وار است:).

_۴_ لحظات سرشار

میشه همه جان خوش بود،فقط کافیه که بخوای!(مثل آنی شرلی😄🌙).

_۵_  Happy uor day

دلخوشی ها کم نیست،باید پیداشان کنیم،یکمی تلاش میخواد فقط و قلبی بزرگ!

 

پی نوشت۱:همه ی شما از طرف من و خانوم میخک دعوتین، خواهش مندم از شما شرکت کنین،به خاطر بیان،به خاطر حیال بافی،و به خاطر کودکی... :).

 

 

 

 

پی نوشت ۲:

چالش احیای مجدد بیان

با الهام خفیف از چالش شعر هایکو، من میگم ۵تا پست آخری که تو وبلاگ‌ها خوندیم رو برگزینیم، لینک کنیم تو وبلاگمون، و درمورد هر کدوم یک جمله الی یک پاراگراف بنویسیم. حتما بنویسیم. چه دیدگاهمون به اون متن نارضایتی و خشم باشه چه بی‌تفاوتی چه هم‌ذات پنداری و... رو حتما بنویسیم. بذارید یکم تعاملمون بهتر بشه. یادمون نره که فقط خودمون و دنیای خودمون رو نمی‌بینیم و حواسمون به رفقای بلاگری هم هست. که بیان با اینستا و تلگرام که همه حرفشون رو می‌زنن و میرن فرق داره...

 

اگه هستین بسم الله

 



برای شادی روح رفتگان و عاقبت بخیری زندگان و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) صلوات!

*از وبلاگ میخک*

 

نظرات  (۱۳)

سلام.سلام.سلام

این  پنج تا پست رو گلچین از گلا کردم:).

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
صد البته👌

چقدر شش خط اول، جذاب و خفن بود و اگه واقعی شو تصور کنیم خیلی معرکه ست. مثلا شما سوار اسب با یه پرچم صلح سفید بر فراز یه تپه ی بلند وایسادین‌؛ پشت سرتون یه صحرای غم انگیز با زمینه ی بوته ها و بقایای مارهای زنگی ِ تلف شده ست.و یه جایی هست شبیه لوکیشن انیمیشن های وسترن. بعد درحالیکه از از هر طرف، تک تک و یا تو گروه های دو - سه نفره آدمایی نفس زنان و با یه لبخند گنده و چشم های ستاره بارون به سمت بالای تپه و جایی که شما وایسادین‌ میان، یه ارتش بزرگ درست میشه و بعد همگی با هم به سمت دنیای رنگی و قشنگ رو به رو که کلی آدم با چشمای منتظر اونجا وایسادن سرازیر می شید و صدای شوق و شادی سرمستانه ای همه‌ جا رو فرا میگیره.

البته من خودم جزء جنگ جو ها نبودم و احتمالا اون وسطا آشپزی ای چیزی میکردم. به خاطر همین با سرزمین این طرف در ارتباط بودم و کلا در رفت و آمد D':

 

 

پاسخ:
سلام.سلام.سلام
اوه،واقعاً تصور خفنی بود،تقریباً مثل مال خودم بود👌😀
آشپز خیلی خیلی خوبه، اصل جنگجوئه هی!

وای وای وای:)) منم که!

از طرف سامورایی عرض ارادت به جادوگر.

توضیحات چالش رو بی زحمت برام بفرست.

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
بله بله
ارادتمندم
چشم،تو پستم گذاشتمش:).یعنی اضافه ش کردم.:).

خببببب الان چیکار کنیم یعنی😐

یکی بیاد به من بگه 

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
در پی نوشت دو به پست اضافه شد:).

قبلا یه رادیو بلاگی هایی داشتیم،یه مدت بیانی ها داشتیم،ولی خب اولی که وبلاگ نویسا بازنشسته شدن،دومی هم که سر یه سری چیزا جمع شد

شاید بد نباشه اقدامی صورت داد که یکی از اون یادگارای روزای قدیم زنده شه:)

پاسخ:
واقعاً کار قشنگ خوبیه👌

خوشگل نوشتین 👌

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
دم شما گرم،خوشگل خواندین،شماهم شرکت کنید:).

احیای بیان که عالیه 

ولی جدا نفهمیدم چیکار باید بکنم 

پاسخ:
سلام.سلام.سلام
به پی نوشت ۲اضافه شد؛).

ایول هستمش

پاسخ:
سلام.سلام.سلام
خیلی مچکرم برای هستنتان در این چالش:).
  • زی زی گولو بلاسم
  • سلاااام. مثل ناجیمی از انیمه کومی سان جو زده شده بودی. ولی متن باحالی بود حتما به همه شون سر میزنم. چالش خیلی عالی هستش.

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    چقدر قشنگ😀،خیلی ممنونم،حتماً شرکت کنید:).

    چقدر خوشحال شدم 😃 واقعا ممنونم

    اقا دم شما گرم

    چه حرکت جالبی

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    خیلی مچکرم،حتماً شرکت کنید😄
  • عبدالعظیم شرونی
  • چه وبلاگ باحالی :/

    دنبالت کردم..کجا بودی تا حالا :/

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    عرق خجالت ریختم من😅

    سلام سلام

    راستش خیلی دقیق نفهمیدم باید چیکار کنم

    لینک کردن هم از یادم رفته

    الان رو به راه نیستم یکم منگم هنوز به خاطر مسکن هایی که زدم اما جمعه که قراره پست خودم رو بزارم و میامو شرکت میکنم فقط راهنماییم کن

    کاش پست مربوط به یوتیوب منم چند نفری بزارن شاید بهم کمک شد

    خستهههههههههههههههه شدم چرا هیشکی اینجا کمکم نمیکنه

     

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    خب شما اول دفعه آخرین پست وبلاگ های مورد نظرتان رو میخوانید بعد که خواندید عنوانشو لینک کنید و سپس یه توضیحی درباره ش بدید.برای لینک کردنم بزنید روی اون کره زمینه که چند تا خط روشه تو بخش مطلب جدید.یوتیوب قضیه ش چیه؟
    ما هستیم دیگه،کمک میکنیم😄☕
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
  • عههه اصلا یه لحظه عنوان وبمو دیدم اینجوری بودم که:

    وات؟! بذار بزنم روش ببینم واقعا وبه منه یا چی؟

    و آره خدایی وارد اینجا که میشم لبخند میزنم چون قبلا یبارم گفتم وبت یه وایب خنده طوری داره:")

    +چالش قشنگیه

    پاسخ:
    سلام
    .سلام.سلام
    خوشحالم که دوست داشتید😄☀
    شماهم شرکت کنید؛).
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی