یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

 

 

 کتاب در مورد دختریه که زندگی عادی ای داره،  روزی از خواب بیدار میشه،که روز عشقه(ولنتاین)، همه چیز همچنان عادیه تا اینکه بعداز یه دعوا توی مهمانی هم کلاسیش، که همه ی مدرسه‌ دعوتند، یکی‌ از هم مدرسه هایشان(اونو همیشه اذیت میکنند توی‌مدرسه) با آنها درگیر میشه به دوستان سامنتا  بد و بیراه میگه، ولی به‌ سامانتا فقط میگه؛_توفقط، دلم برات مبسوزه!
در راه بازگشت به‌خانه‌ هستند که ساعت ۱۲:۳۸ دقیقه نیمه شب میشود، ماشینشون‌ چپ میکنه و همه چیز در تاریکی فرو میره... صبح روز‌ بعد سامانتا از خواب بیدار میشه، ولی تصادف در کار نیست، و همچنان روز عشقه، و این روزها همچنان ادامه دارند...
📗
اول کتاب که شروع میشه یه جمله خیلی قشنگ و تأثیر گزار داره:_چه می شد اگر‌تنها یک‌روز برای زندگی‌کردن وقت داشتید؟
📘
توی یکی‌از روز ها، سامننا به مدرسه نمیره و باخواهرش به گردش کوه نزدیک‌خانه شان میرند، سامنتا به خواهرش میگه چرا توک‌زبونی حرف زدنت رودرست نمیکنی؟ خواهر کوچولوش میگه:_این صدای منه،‌اگه بخوام‌تغییرش بدم، چطوری منو‌میشناسند بقیه؟
📙
توی روز آخر میگه:_با  خودم فکر‌میکنم آدم چقدر یک‌جا میتونه باشه و‌ اون چیزای دور برش رونبینه؟ درختای لاغر و کم متراکم وسط حیاط مدرسه باشکوهن و‌فقط منتظر برفن...

.📖کاری که الآن میکنه خیلی مهمه و اثرش تا بینهایت میمونه، مهم الآنه!

 

پی نوشت: 

                          خانم لورن اولیور نویسنده کتاب پیش از آنکه بمیرم

                                 نشر:میلکان  ترجمه:خانوم هما قناد

                      خواهر کوچولوی سامنتا کینگزتون، در گردش صبحگاهی با سامنتا در کوهستان:).😅❄🎄⛄

یک فیلم هم در سال ۲۰۱۷،هفت سال بعداز چاپ کتاب، از این اثر اقتباس شده که اگه دوست داشتید بعد از خواندن این کتاب خوش خوان، فیلمش هم که خیلی قشنگه ببینید:)).

نظرات  (۹)

  • 🖤فهیمه 🖤
  • عالی

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    خیلی ممنونم، امیدوارم خوشتون آمده باشه:).

    نخوندمش ولی به نظر میاد جالب باشه. ممنون از معرفی

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    همین روحیه خواندن، عالیه👌
    حتماً بخونیدش، ارادتمندم:).
  • زی زی گولو بلاسم
  • اخ جون کتاب.

    من تعریف ش رو شنیده بودم ولی نمیدوستم کتاب داره و موضوع ش چیه. ممنون از معرفی کتاب :)

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    این آخ جون کتاب، یه عالمه کتاب خوانی رو توی ایران افزایش داد!
    خواهش میکنم، من تا کتابشو دیدم، سریع فهمیدم فیلم هم دار،ه به خاطر جلدش😅😂❄بعد این هروز بیدا میشه، مخصوصاً روز سومش، که میزنه بی خیالی، خیلی، شایدم چهارمی باشه، یهویی میره هرچی پول توی کارت باباشو هست خرج میکنه😂به فروشنده هم میگه من سیریوس بلک هستم، آخه اسمشو میخواد برای فروش، اینم یاد سیریوس هری پاتر می افته!
  • زری シ‌‌‌
  • من همیشههههههه دلم میخواست مثل  فیلما یه روز هی واسم تکرار شه 

    هاه...

    پاسخ:
    سلام .سلام.سلام
    خیلی لذت بخشه تکرارشه، برای اینکه کارتو درستش کنی!
  • یاسمن گلی:)
  • سلام 

    من کتاب سیزده دلیل برای اینکه رو خوندم ولی اینو نخوندم . ممنونم بابت معرفی .حتما در زمان مناسب تو لیست اولویت هام هست .

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    امیدوارم از خوندش لذت ببرید، یه نوشته هم پای جلد کتاب از نویسنده ۱۳ دلیل برای اینکه هم داره:در لحظه لحظه کتاب باید اشک بریزید:).
  • 🖤فهیمه 🖤
  • سلام

    خوشم اومده مرسی:"))

    پاسخ:
    واقعاً مشعوف شدم😃
  • 🖤فهیمه 🖤
  • اخی خوشحال بشدم منم 😃

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    بسیار خوب👌
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
  • عهه آخجون بحث کتابیی

    من عاااشق کتابای نشر میلکانم...مخصوصا روانشناسی ها که رنگی رنگی ان و اصلا یه وایب خیلی قشنگی به کتابخونه آدم میدن

    و برعکس از کتابایی که عکس ادمای واقعی یا بازیگر فیلم اون کتاب روشون هستن متنفرم:(

    من اکثرا کتاب انگلیسی میخونم اینم سریالشو دیدم ولی هیچی به کتاب نمیرسه...اصلا کتابا کاملن و دنیای فانتزی آدمو توی تصوراتش به واقعیت تبدیل میکنن :")))

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    نشر میلکان خیلی کتاباشو خوب در میاره، اِ، چرا؟ قشنگ که😅
    پس انگلیسی تون هم خوبه! دیگه پس حتماً فیلمش رو هم بدون زیر نویس دید!فیلمش با حفظ سمت خیلی خوب در اومده، کتاب پر از جزئیات و خیلی لذت بخشه:)).
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    ممنون از معرفی و جالب اینکه فیلمش هم هست ((-:

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    ارادتمندم،حتماً کتابش رو بخونید و فیلمش هم ببینید، و لذت ببرید:))).
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی