یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قاب دلخواه من.

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دریافت
توضیحات: یک کتاب خانه کوچک
دریافت
توضیحات: یک درخت با وفا

پی نوشت ۱:این کتاب خانه زیاد بزرگ نیست اما خب بهتر از هیچیه...این درختم ۶سالشهو خیلیم با معرفته...وقتی نهال بود حدود یه هفته بدون آب زنده مانده بود ریشه توی خاک نبوده...

پی نوشت ۲:عکسا یکم بد گرفته شده...عکاس ماهری نیستم.


 

  • امیر.ر. چقامیرزا

نظرات  (۱۱)

چه درخت تازه ای

پاسخ:
بله همین طوره.لطف دارید.

به به *-*

پاسخ:
مچکر.

سلام

اون تخته که شکاف داره مال معرق کاریه؟

به به چه درختی

پاسخ:
سلام.بله.کار خودمه.
ممنون.
  • غریبه آشنا A
  • سلام..آفرین پس شما هم اهل مطالعه👌👌

    عمر درخت باوفات بلند دوست من🙏

    پاسخ:
    مچکر.
    خیلی ممنون.

    خیلی هم دلنشین ...

    پاسخ:
    نظر لطفتانه.

    سلام :)

    هر دو قاب خیلی به دلم نشستن :))

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید.

    خیلی هم عالی :))

    پاسخ:
    مرسی.
  • نویسنده آشنا
  • عکس شماره یک رو با یکم فیلتر و کم حجم کردن میشه تبدیل به هدر وبلاگ کرد:) قشنگه

    شماره دو هم بدک نیست:)

    پاسخ:
    برای هردو ممنون.

    قاب دومیه خیلی ناااز بود @-@ !!

    پاسخ:
    سلام برشما.
    یه دنیا سپاس.☺.
  • اشکان ارشادی
  • سلام

    یادم رفته بود دنبالت کنم که کردم و لایکت نیز کردم.

    شما هم دوست داشتی دنبالم کن.

    راستی هاست سایت را فعلا معلق کرده ام و برای دو ماه دیگر تمدیدش می کنم و فعالیت سایت را شروع می کنم و کلی اهداف آموزشی و غیره برایش دارم.

    ممنون که هنوزهم پیوند و لینکش را نگه داشته ای.

     

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    حتماً دنبال میکنم وبتان راباافتخار!
    هرچه زودتر فعالیتتان روشروع کنید،دلمان تنگ شده براتان:).
    وظیفه ست،کاری نکردیم
  • اشکان ارشادی
  • سلام

    قالب ساده و سفید و زیبایی است.

    منهم می خواهم از آن رونوشت بردارم و گاهی از آن استفاده کنم.

    تشکر.

     

     

    پاسخ:
    سلام
    سلام.سلام
    واقعاً خوبه،ممنونم:).
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی