یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بیانی هاو بلاگفایی بیایید.😊

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ

بلاگفا جدیدا خراب شده...الان دیگه ارتباطمان با دوستان بلاگفاییقطع شده.

اگه شماهم دوستان بلاگفایی دارید،اسم و آدرسشان را در بخش نظرات بگذارید‌.این طوری میتانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

وقت باهم بودن است.

 

به امید درست شدن بلاگفا...

  • امیر.ر. چقامیرزا

بلاگفا

نظرات  (۵)

سلام 

منکه بقول شما دل پری دارم. بلاگفایی بودم که رفته به درک ،مهم نیست ! بچه کرمانشانی یا ایلام؟ میتانی نوشتی! البته فامیلیت هم چغامیرزا هست که این نواحی مثل چغازردی ، فامیلی داره. 

از من دلگیر نباشید ، کلا دنیای متفاوتی از شماها دارم. 

خوب ، در پناه خدا 

پاسخ:
سلام به شما.
عیب نداره.
منال کرماشانم.چه جالب نمیدانستم ایلامم داره.
بازم عیب نداره...
خدا نگهدارتان باشه.

سلام 

منیش منال کرماشانم ، زنده باد کردیل. 

پاسخ:
دواره سلام
چنی خاص بی.زند باد...

بلاگفا از پونصد قرن پیش همینجوری بوده:( انگار دچار مشکل شخصیتیه:دی

پاسخ:
😄

منکه خودم وبلاگ قبلیم تو بلاگفا بود به اسم لیلا بود آدرسم که چند روز پیش رفتم دیدم وبلاگم رو بدون اطلاع حذف کردن کلی اطلاعات داشتم و خیلی ناراحت شدم

پاسخ:
بلاگفا یکم بد شده😄.حیف شد
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • خب میهن بلاگ هم از دست رفت ):

    پاسخ:
    سلام سلام سلام
    واقعا جای تاسف داره
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی