یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

منم کرونا😂

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ق.ظ

سلام.سلام.سلام

فک کنم منم کرونا گرفتم،ازدیروزه گلوم درد میکنه و هی سرفه،دیشبم هی نزاشت بخوابم😅آب گلومو قورت میدام از خواب میپریدم😀اما شکستش میدم ها،من آبله مرغانو شکست دادم،این که هیچه😂میگن اومیکرون بچه ی خوبیه،آدمو نمیکشه،میخواد زنده بمانهlaugh.

 

پی نوشت:روحیه رو داشتین؟دست نزنین لطفاً🎈😃

 

آهنگ پریشونی،ایرج خواجه امیری،همون غزل

آی شییشه ها سنگ شودولاله آهنگ‌شودو...سرفه سرفه،من برم دیگه😂خواندن به ما نیامده

  • امیر.ر. چقامیرزا

کرونا

کرونا اومیکرون

کووید۱۹

نظرات  (۱۲)

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
  • دمتون گرم با این روحیه:)))

    من از صبح گلوم درد میکنه افسردکی گرفتم تا الان:/

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    والا،با ناامیدیش چیزی درست نمیشه😂

    سلام انشالله زود تر خوب بشید :)

    حالا که از علائمش گفتید میبینم کرونا دارم...نکنه کرونا گرفتم؟

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام:).
    اک هی،خدا کرونا چقدر زود سرایت شده،حالا سیر بخورید،با چای داغ😂
  • 매력적인 뱀파이어
  • همیشه سه بارسلام میکنی؟@-@

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    بله،همیشه سه بار سلام‌میکنم،امضا مه دیگه😅🎈

    عه منم دوروزه همین طوریم

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    واقعا که،کرونا خیلی گستاخ شده،آب جوشو و فلفلو از خودتان دور نکنید😄

    هعی

    و منی که حتی کرونا هم نمیخوادتم😂😭😭😭🤏🏻

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    بابا نبینی من میخندم،دارم میمیرم😂

    عه ببخشید سلام😂🥲🙌🏻

    ایشالا که خوب میشی سریع😂😁🤌🏻

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    عیب نداره
    خیلی خیلی ممنونم،خدا همه بیماررا شفا بده
  • دانیال . danyal
  • سلام. ایشالا خوب بشی

    پاسخ:
    سلام ‌سلام.سلام
    گرما بخش وجودم شد حرفهایتان
  • Violet J Aron 🌸
  • سلام انشاالله زودتر خوب میشین :)))

    والا با این روحیه ای که من میبینم امیکرون باید بره سر کوچه پفک بفروشه XD

    این قدر که مظلوم واقع میشه :)

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    اک هی،اومیکرونه هرچی غذا فرستادم برای نیروهای خودم،همشو خورد،داره زور میزنه،اما  نیروها دارن با توپ ازشان پذیرایی مکنن😂
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
  • خوب‌بشی(: :|

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    ممنون،مرسی از حضور گرمتان
  • زی زی گولو بلاسم
  • سلام 

    وااای خدا دور کنه . 

    مواظب خودتون باشید. غذای گرم و مقوی بخورید و به چیز های خوب فکر کنید. 

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    خدا داره دور میکنه به دعا های شما
    هی اون روزی گفتین همین کارارو‌کرد،حال نداشتم جواب بدم😂
  • یاسمن گلی:)
  • منم مثل تو اومیکرون گرفتم چیزی نیست سریع خوب میشی، من فقط رفتم سرم زدم سه روزه سرپا شدم

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    خدا نصیب کسی نکنه،یکمی آسانه😂

    سلام،سلام،سلام

    بهترید؟بیشترازقبل میوه جات بخورید

    انشالله ک بلا ب دوره

    پاسخ:
    سلام. سلام.سلام
    آره میوه خوردم،بهتر شدم
    خوب شدم نسبت به اون روز
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی