یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

کتاب..... :).؛). همه چیز اینجا یه شوخیه،به انتهای خوشمزگیه یه بستنی قیفی

یادداشت های یک جادوگر

دانا تو نشنیدی این داستان/ که برگوید از گفته باستان/ که گر دو برادر نهد پشت پشت/ تن کوه را باد ماند به مشت».

فردوسی حکیم🌿

#صدای_اتحاد

تا بینهایت و فراتر از آن.





پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۰۰۰تا دوست دارم

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ق.ظ

*به یاد ب ای که از اول دبستان یاد میدهند مثل بابا،بابایی که آب داد و نان داد و ب ای که بلوط و بابا را هم معنا کرد*

مورگان و تونی استارکآخر انتقامجویان پایان بازی،بعداز مرگ مرد آهنی،کلاه آهنی مرد آهنی رو آوردن،یه فیلم توش ظبط شده بود،مردآهنی برای دخترش مورگان گذاشته بود،گفت:۳۰۰۰تا دوست دارم،چه وقته که دیگه باعدد نمیگیم دوستداشتنامانه؟

۳۰۰۰تا دوست دارم

من دیروز فکر کردم روزه پدره ها😅خیلی عجییه گوشیم دیروز زده بود سه شنبه ۲۶ ام بهمن ماه،امروزم ۲۶ام بهمن ماهه،یعنی میشه تو حلقه زمانی گیر کرده باشم مثل دکتر استرنج؟😄☕

خب خب خب،چه هدیه ای برای روز پدر خریدین؟به حضرت عباس هرکی بگه جوراب خریدم هم از وسط نصف میکنم هم از پوستش جوراب درست میکنم😂🏃بابا من خودم جوراب پام نیست😁🌼

پی نوشت۱:بابا فکر کنم هی بریم سراغ جوراب بهتره،خیلی گران شده همچی،اون همه سال یکمی ارزان تر بود نسبت به الان هی جوراب میخریدیم،الانم جوراب😄🎈

پی نوشت ۲:اگر هدیه نخریدین،عیب نداره بابا،ما باید دل هایمان کنار هم باشه،پدر و فرزند با یکدیگر متحد،ای حرفا چیه؟اون گیف استارک هارم گبر آوردم

 

یاس_نامه ای به فرزند

نظرات  (۷)

سلام

دوباره مبارک خخخخ

پاسخ:
سلام.سبام.سلام
مگه شما یادآوری کنین هی😅همه خوابن

سلام :)

روز مرد مبارک🧡

پاسخ:
سلام.سلام.سلام:).
منم مردم ها،خیلی خیلی ممنونم،همچنین
این کوچولو از یادم بردن برای روز مردم بنویسم حالا شما گفتینش!😁❄

روز مرد مبارک❤️

پاسخ:
سلام. سلام.سلام
برای شماهم مبارک دوست گرام،میگم توهم خوب مردی شدی ها😅🎈چاکرتیم

خواب؟خخخخ

اره خ

پاسخ:
سلام.سلام.سلام
حالا بعضیا بیدارشدن😂
  • آیســــ ـــان
  • وای ولی چه گوشی خفنی...

    شاید گوشی تون تو یه سیاه چاله گیر کرده::::)))

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    فکر کنم شانگ چی بااین گوشی من حلقه هاشو تنظیم میکنه😂🎈
  • زی زی گولو بلاسم
  • سلام . اون روز رو تبریک میگم. نه ما شیرینی پختیم :).

    شاید موبایلت جن زده ای چیزی شده.

    اهنگ هم زیباست :")

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام
    برای شماهم تبریک😃🎈
    آره مثل اسپایدرویک بختکا گوشیمو یه بار بردن،بعد دوباره پسش دادن،دستکاریش کردن فک کنم😅
    بله،خیلی خوبه آهنگش

    خداروشکر>.<

    پاسخ:
    سلام.سلام.سلام.
    به امید خدا😅
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی